Інформація про порядок приймання електронних звернень
та усних звернень, поданих на телефон «гарячої лінії»
в органах прокуратури Кіровоградської області
Статтею 5 Закону України «Про звернення громадян» визначено право подання громадянами усних звернень за допомогою засобів телефонного зв’язку, тобто через телефони «гарячі лінії», та надіслання звернень з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронні звернення).
Звернення може бути усним, викладеним на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку, чи письмовим, надісланим поштою або поданим під час особистого прийому громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до законодавства України. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Порядок прийому та реєстрації електронних звернень та усних звернень, прийнятих на телефон «гарячої лінії» в органах прокуратури врегульовано Інструкцією про порядок розгляду звернень і запитів в органах прокуратури України», затвердженою наказом Генерального прокурора від 25.06.2024 № 153 (зі змінами), Тимчасовою інструкцією з діловодства в органах прокуратури України, затвердженої наказом Генерального прокурора від 12.02.2019 № 27 (зі змінами).
З метою забезпечення реалізації прав громадян на подання письмових звернень із використанням мережі Інтернет, засобів електронного та телефонного зв’язку в Кіровоградській обласній прокуратурі визначено:
- адресу електронної пошти для роботи з електронними зверненнями громадян: [email protected] або шляхом заповнення та надсилання електронної форми, розміщеної на офіційному вебсайті Кіровоградської обласної прокуратури (https://kir.gp.gov.ua);
- номер телефону «гарячої лінії» для приймання впродовж робочого часу усних звернень: (0522) 32-10-18.
Телефони «гарячої лінії» та електронні поштові адреси
окружних прокуратур Кіровоградської області
Найменування окружної прокуратури | Електронна адреса | Номер телефону «гарячої лінії» |
Кропивницька окружна прокуратура | (0522)34-59-05 | |
Знам'янська окружна прокуратура | (05233)7-47-69 | |
Новоукраїнська окружна прокуратура | (05251) 2-21-44 | |
Олександрійська окружна прокуратура | (050)588-22-65 | |
Голованівська окружна прокуратура | (05252)2-28-82 |
Приймання таких звернень у Кіровоградській обласній прокуратурі здійснюється працівниками відділу організації прийому громадян, розгляду звернень та запитів, в окружних прокуратурах – відповідальним працівником цієї прокуратури, у робочий час щодня, крім вихідних та неробочих днів (з понеділка по четвер із 09:00 год до 13:00 год та з 13:45 год до 18:00 год, а в п’ятницю - з 09:00 год до 13:00 год та з 13:45 год до 16:45 год).
Усні звернення, які надійшли за допомогою засобів телефонного зв’язку без надання громадянами відомостей відповідно до вимог частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», вважаються анонімними.
Письмове звернення надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення) повинно відповідати вимогам статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Зокрема у зверненні зазначаються прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, електронна адреса, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним, викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Електронне звернення без електронного підпису надсилається у вигляді скан- або фотокопії з підписом заявника із зазначенням дати. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається. Для ідентифікації автора електронного звернення може використовуватися електронний підпис.
Звернення громадян, оформлені без дотримання зазначених вимог закону повертаються заявнику із відповідними роз'ясненнями (частина 8 статті 5 Закону України «Про звернення громадян»).