13.10.2021

Стан розгляду звернень громадян

    Від початку року до органів прокуратури Кіровоградщини надійшло понад 3,3 тисячі звернень громадян, з яких 1,8 тисячі вирішено по суті. Переважна більшість вирішених звернень стосувалася питань досудового розслідування у кримінальних провадженнях.

Крім того, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» 1,1 тисяча звернень, які не входять до компетенції органів прокуратури, направлено на розгляд до інших відомств.
Роз’яснюємо, що заходи, впровадженні на час дії карантину на всій території України, не позбавляють громадян можливості звернутися до органів прокуратури Кіровоградської області для реалізації свого конституційного права, за допомогою поштового та електронного зв’язку, через спеціально визначені скриньки, розміщені в приміщеннях прокуратур усіх рівнів, або на телефони «гарячої лінії».
Так, на телефон «гарячої лінії» органами прокуратури області прийнято понад  300 звернень, електронною поштою - 255.
Відомством також вжито заходів щодо забезпечення доступу до публічної інформації.

кількість переглядів: 352