06.07.2022 Стан розгляду звернень громадянВ умовах сьогодення органами прокуратури Кіровоградщини забезпечується дотримання вимог законодавства про звернення громадян та доступу до публічної інформації. Зокрема, упродовж півріччя 2022 року органами відомства опрацьовано понад 2 тисячі звернень, з яких 4 – від народних депутатів України, та 22 запити на отримання публічної інформації. Із вказаної кількості звернень 1,1 тисяча вирішено по суті.
Переважно звернення стосувалася питань досудового розслідування, участі у кримінальному провадженні в суді та нагляду за додержанням кримінально-виконавчого законодавства.
До органів прокуратури області продовжують надходити звернення, розгляд яких не відноситься до компетенції прокуратури. Відповідно до вимог ч. 3 ст. 7 Закону України «Про звернення громадян» до інших відомств для вирішення скеровано 543 таких звернення.
Роз’яснюємо, що обсяг повноважень органів прокуратури та порядок їх реалізації визначено ст. 131-1 Конституції України, ст. 2 Закону України «Про прокуратуру». Згідно із законодавчими змінами органи прокуратури позбавлені повноважень щодо проведення перевірок за додержанням і застосуванням законів та представництва інтересів громадянина у суді.
Впровадженні карантинні заходи на всій території України не позбавляють громадян можливості звернутися до органів прокуратури зі зверненнями і запитами для реалізації свого конституційного права, за допомогою поштового та електронного зв’язку, через спеціально визначені скриньки, розміщені в приміщеннях прокуратур усіх рівнів, або на телефони «гарячої лінії».
Цьогоріч на телефон «гарячої лінії» органами прокуратури області прийнято понад 230 звернень, електронною поштою – 170.
Інформацію про шляхи реалізації громадянами свого права на звернення і запити висвітлено в мережі Інтернет на офіційному вебсайті Кіровоградської обласної прокуратури, а також розміщено у роздрукованому вигляді в доступних для громадян місцях обласної та окружних прокуратур.
Органами прокуратури області й надалі будуть вживатися заходи щодо реалізації прав громадян на звернення і запити, забезпечення об’єктивного, всебічного і своєчасного їх розгляду та оприлюднення публічної інформації, що перебуває у володінні відомства.
|
кількість переглядів: 936 |