13.07.2021

Стан розгляду звернень громадян: підсумки півріччя

     Упродовж першого півріччя поточного року до органів прокуратури Кіровоградщини надійшло понад 2,6 тисячі звернень, з яких 1,2 тисячі вирішено по суті. Переважна більшість вирішених звернень стосувалася питань досудового розслідування у кримінальних провадженнях.

Крім того, відповідно до Закону України «Про звернення громадян» 729 звернень, які не входять до компетенції органів прокуратури, направлено на розгляд до інших відомств. В свою чергу підпорядкованим прокуратурам скеровано 420 звернень.
Роз’яснюємо, що заходи, впровадженні на час дії карантину на всій території України, не позбавляють громадян можливості звернутися до органів прокуратури Кіровоградської області для реалізації свого конституційного права, за допомогою поштового та електронного зв’язку, через спеціально визначені скриньки, розміщені в приміщеннях прокуратур усіх рівнів, або на телефони «гарячої лінії».
Так, на телефон «гарячої лінії» органами прокуратури області прийнято 130 звернень, електронною поштою - 147.
Органами прокуратури Кіровоградщини й надалі будуть вживатися заходи щодо реалізації прав громадян на звернення та запит, забезпечення об’єктивного, всебічного і своєчасного їх розгляду та оприлюднення публічної інформації, що перебуває у володінні відомства.
 

кількість переглядів: 442